Szeretettel köszöntelek a TELEHÁZAK közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
TELEHÁZAK közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a TELEHÁZAK közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
TELEHÁZAK közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a TELEHÁZAK közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
TELEHÁZAK közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a TELEHÁZAK közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
TELEHÁZAK közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
16 éve | B Klári | 0 hozzászólás
Az elsõ olyan pár, amely az interneten keresztül ismerkedett meg, a napokban ünnepelte az ezüstlakodalmát - mellettük több százezren "találkoztak" életük párjával különbözõ online randioldalakon. A netes boldogság tehát egyáltalán nem elérhetetlen, csak megfelelõ türelem és elszántság kell hozzá
Ma minden ötödik ember keres vagy keresett már a neten párt magának, és ez az arány a következõ húsz évben minden bizonnyal csak nõ majd: a Wired magazin egy, 2002-ben megjelent cikkében leírtak szerint: "2020-ra azt nézik majd hülyének, aki nem keres magának párt a neten - a véletlen és a sorsszerûség egyre inkább elveszíti az értelmét egy olyan világban, ahol az információk néhány kattintásnyira vannak".
Az online párkeresésben a nõk lényegesen jobb esélyekkel indulnak, mint a férfiak: elõbbieknek mindössze 3, utóbbiaknak 15 százaléka látogat rendszeresen ilyen témájú oldalakat.
2008/04/20 - johannes
Több
mint 250 millió európai használja rendszeresen az internetet az IKT-ban
(információs és kommunikációs technológia) elért eredményeket értékelõ
európai bizottsági jelentés szerint.
Ma az európaiak több mint fele az internet rendszeres használója, 80%-uk rendelkezik szélessávú internetes kapcsolattal, és a közszolgáltatások 60%-a teljes mértékben hozzáférhetõ az interneten keresztül. Az iskolák kétharmada és az orvosok fele használ gyors internetes hozzáférést - a szélessávú hálózati kapcsolódások terén tapasztalható erõs növekedésnek köszönhetõen.
|
|
Varga Miklós képes beszámolója ? Lesz-e elég távközlési és informatikai szakember az IKT-iparban és a termékeket felhasználóknál? Kik és hogyan segíthetnek át 1?3 millió felnõttet a digitális szakadékon? Ezekre a kérdésekre keresnek választ az állami, a vállalati és a civil szféra képviselõi augusztus 25.?szeptember 15.
Fél év alatt 2 százalékpontot nõtt a 15-69 éves hazai lakosságon belül az internetezõk aránya, így 2007 második félévében 41 százalékos az internet penetráció ? több mint 3 millióan kapcsolódnak legalább havi rendszerességgel a világhálóra, a legalább hetente internetezõk aránya pedig 37 százalék.
![]() |
Az internetet ennél többen próbálták már ki, ugyanakkor a lakosság felérõl még mindig elmondható, hogy semmilyen személyes tapasztalattal nem rendelkezik az internettel, illetve az ott található tartalmakkal, szolgáltatásokkal kapcsolatban.
A vertikális ? egy adott témára koncentráló ? weboldalak fontos szereplõi a jövõ internetes tartalomszolgáltatási és kereskedelmi piacának. Az NRC legújabb vizsgálata az egyes vertikális portálok látogatói profilját rajzolta meg,láthatóvá téve a szegmensben rejlõ kereskedelmi lehetõségeket.
![]() |
Az elemzés során a vertikális weboldalak tartalmuk szerint kategóriákba sorolva, illetve egyenként is rész vettek a vizsgálatban.
A gazdasági portálok látogatói körét többek között az interneten egyébként nehezen elérhetõ idõsebb korosztály képezi: csaknem fele részben 40 év felettiek látogatják ezeket a portálokat.
16 éve | B Klári | 0 hozzászólás
|
A hazáján kívül otthonra lelt 35 millió kínai közül 180ezer
Olaszországban él. Egy toszkánai városban, Pratoban végzett kutatásunk
révén annak próbálunk utána járni, hogy milyen összefüggés van a kínai
közösség internet-felhasználói szokásai és az olasz társadalomba való
beilleszkedése között? Íme néhány adat, hogy jobban megértsük a
helyzetet.
Olaszország legnagyobb kínai közössége a Toszkán vidéken található Pratóban él.
Monitorunkon a DVD mellett a TV képének is helye van -- méghozzá sokkal szebb színekkel, mint amit egy átlagos TV-készülék nyújtani tud.
Az elmúlt években egyre nagyobb teret hódítottak az olyan eszközök, melyekkel monitorunkon is nézhetünk tv-t. Míg pár éve a tipikus monitorok mérete elég kicsi volt, manapság ez már nem akadály, egy kisebb szobába nem is igen férne el nagyobb tv, mint a -- talán legkedveltebb -- 17 colos monitorok. És bár egyre több cég foglalkozik tv-tunerrel egybeépített videokártyák gyártásával, a külön kártyák még -- akár anyagi megfontolásból is -- mindig jó megoldást jelentenek, jelen tesztben is ezekbõl vettem szemügyre négyet.
A hazai digitális írástudatlanság visszaszorítására nagyszabású informatikai program készül. A Microsoft bevonásával a kormány az óriáscég amúgy is nyomasztó piaci fölényét erõsítheti.
Három tojás, 10 milliárd forintos kormányígéret és egy 25 milliárdos megrendelést érintõ per elnapolása - ezekben az áldásokban részesült Steve Ballmer múlt heti magyarországi látogatása során. A kiváló beszállítói terepnek ígérkezõ kelet-közép-európai piacok megdolgozásán ügyködõ Microsoft-vezér budapesti állomása nem okozott csalódást.
Az internetezõk közel fele semmilyen nyomtatott napilapot nem olvas. Akik olvasnak, azok körében a Blikk és az ingyenes Metro a legnépszerûbb: elõbbit 22, utóbbit 20 százalék olvassa rendszeresen ? derül ki az NRC Piackutató legújabb felmérésébõl, amely a médiahasználat átalakulását vizsgálta.
![]() |
A nyomtatott napilap már a 18. század végétõl a reggel elfogyasztott forró fekete mellé nélkülözhetetlen társ volt. A televíziózás is sokak számára elképzelhetetlen a távirányító és a puff nélkül, ahogy a dugóban nyugtatóként szolgáló rádióhallgatás sem pótolható semmivel. Vajon mennyire ragaszkodunk ezekhez a szokásokhoz, maradunk hagyományõrzõek?
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu